Reacties

"Onder de indruk van deze traditie"

"Prachtige editie! Complimenten aan hele Beeselse gemeenschap die dit 7-jaarlijks feest samen draagt."

"Genoten van het begin tot einde"

"Geweldig wat vrijwilligers te weeg kunnen brengen"

"Met verbazing gekeken en genoten!"

"7 jaar is lang wachten..."

"Een prachtig schouwspel!"

"Was een geweldig spektakel. Kinderen vonden het heel mooi."

"You all put on a superb show"

"Ein wurkelik fantastiese veursjtelling!"

Op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Schrijf je snel in voor onze nieuwsbrief!

"*" geeft vereiste velden aan